dag-boken

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av dag-boken - 18 maj 2011 16:14

........ Jag ar sååå ont hela kroppen.Jag kan inte röra mig vet ni varför?...

jo igår hadde jag dans uppvisning. När jag kom dit så var det generalrepition sen så skulle vi gå ned till logarna och fixa frisorna. Vi skulle ha höga frisor så vi skulle tuper villet betyder att man ska ha 3 ton hår spray. När vi var där nere och väntade på att dansa så grejade vi med håret, kläderna, spelade kort, sprang och tog mer hår spray i håret, repterade dansen mm. När det var våran tur så gick vi bakom senen och sen gick vi in och gjorde sucksé. (bokstavligen) ;)

Sn var vi där nere och väntade på att göra tack dansen.Då var det dax att vänta.... igen.


Tack dansen var fädig och vi kunde gå hem. När jag kom hem så hadde jag sååå ont i hela mig så jag kunnde inte röra mig. Idag var det inte bätre pricis idag har jag sååå ont!!!! jag ville absålut INTE till skolan men va tvungen endå. Nu har jag kommigt hem tack och låv men så kom jag på.... SLÄCKT KALAS!!!!! jag orkar inte men jag ska gå på det en då! 

Presentation


hej ni har kommit till min blogg här kommer hemlisar från skolan mm maria;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni om dåliga ryckten som inte stämmer?
 Jag hatar det!
 Jag tycker det är bra
 Det är jag som startar dom
 NEJ!!!
 JA!!!
 Ibland
 Kanske om det inte går för långt
 Jag bryr mig inte
 Jag vet inte vad det är?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards